Mijn eerste reis - Reisverslagen van Wies Goossens - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Wies Goossens - WaarBenJij.nu

Tja, mijn eerste reis, een grote kleine reis,is de reis naar Nijmegen.
En het wennen en aanpassen aan mijn nieuwe woonsituatie.
Dan weet ik nog indringender wat ik wel ofniet ga missen op mijn "echte" grote reis.
Voorbereidingen: toch nog veel nieuwe en onverwachte dingen tegengekomen de laatste maanden, weken.
Maar, alles zal goedkomen. Alleen het administratieve gedoe heeft niet mijn grootste interesse.

Ok. De vliegreis voor mij is geboekt.
Mijn motor, een Triumph Tiger Explorer 1200, wordt op dit moment verder geprepareerd, grote beurt etc. Daarbij veel gehad aan de adviezen van Brabant Motors! Natuurlijk ook geput uit allerlei sites op internet, van wereldreizigers, ambassades van Nederland, Canada en USA, zorgverzekering, verzekeringen t.b.v. landen buiten de EU, enz. Ongetwijfeld vergeet ik er een heleboel.
Behalve ontzettend leuk om te lezen, heb ik ook profijt gehad (tot nu althans) van reisbsoeken, technissche boeken e.d.

Nu de laatste voorbereidingen voor het opsturen van de motor naar Calgary.Toch per boot, dus niet met het vliegtuig.